Biessen Pharma - o structură dinamică în continuă dezvoltare

Oferim pacienților din Europa Centrală și de Est acces la opțiunile terapeutice noi oferite de Laboratoarele renumite din Europa de Vest, astfel dăm plus valoare calității vieții pacienților. Grupul Biessen Pharma s-a extins în 7 țări, acoperind o populație de 45 de milioane de locuitori. De la fondarea sa în 1992, grupul a crescut constant prin deschiderea de filiale în mai multe țări în care sunt distribuite produsele sale.

  • Fondarea Biessen Pharma(Ex Avex)
    Prima filială în România(Ex. Sodimed)
    1992-1993
  • Filială în Moldova
    2004
  • Filială în Serbia
    2008
  • Parteneriat cu angrosiști
    din Muntenegru
    2009
  • Filială în Bulgaria
    2012
  • Biessen Pharma
    Bosnia și Herțegovina
    2015
  • Filială în Croatia
    2019

Misiunile noastre

  • Susținem sănătatea pacienților oferind produse inovatoare și de înaltă calitate.
  • Colaboram cu companii farmaceutice de talie înalta care împărtășesc aceleași viziuni și caută să se dezvolte în diferite regiuni.

Strategia noastră

  • Diversificăm asortimentul nostru de produse în beneficiul pacienților, prin alegerea noilor parteneri.
  • Propunem activități eficiente și inovatoare pentru comercializarea și promovarea produselor din portofoliul nostru - medicamente RX, OTC, dispozitive medicale, suplimente alimentare, produse de igienă și produse cosmetice.
  • Întărim prezența noastră pe piață și extindem portofoliu nostru
  • Dezvoltăm echipa de reprezentanți medicali pentru a putea ajunge la mai mulți profesioniști din domeniul sănătății.
  • Creștem imaginea noastră și menținem relația cu profesioniștii

Valorile noastre

  • Etica profesională este axată pe dorința de a îmbunătăți calitatea vieții pacientului.
  • Să fim în pas cu descoperirele științifice și pacienții să beneficieze de cele mai noi formule de medicamente, dispozitive medicale, produse de igienă și cosmetice.

Echipa noastră

Echipa noastră de specialiști reunește persoane profesioniste în diverse domenii ( farmaceutica, marketing, reglamentare , logistica si promovare ) pentru a asigura promovarea etica și distribuirea corecta a produselor noastre, în conformitate cu cerințele autorităților locale.